Rabu, 22 Februari 2023

Ucapan Penghargaan kepada Akademi Youtuber (AYU)..2023

 


Ucapan Penghargaan kepada Akademi Youtuber (AYU)..2023


Assalamualaikum..dan salam sejahtera semua. Alhamdulillah, saya sudah berjaya menyediakan satu lpangan curahan ilmu, blog untuk pendidikan yang khas untuk para guru sekalian, pelajar sekolah menengah dan rendah serta institusi institusi swasta dan kerajaan.

Dengan perkongsian yang bakal saya sediakan ini nanti akan menjadikan blog saya sebagai salah satu titik rujukan curahan ilmu yang bermanfaat kepada semua. Semoga kita akan terus berkarya dan terus menabur semua benih benih pendidikan supaya ia akan bercambah menjadi pepohon yang besar dan bercabang-cabang (kejayaan yang berganda-ganda).


Akademi Youtuber AYU.2023

Terutama kepada AKADEMI YOUTUBER MALAYSIA, (AYU), Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih atas bimbingan dan ilmu sehingga saya boleh bergelar Guru Youtuber pendidikan cemerlang dan seterusnya sebagai Edublogger pendidikan di Malaysia.


Anda juga boleh layari laman google site saya di : 

https://sites.google.com/d/1o_NluwgJ3URNgHv8Hq8hADBRT8L7C_KE/p/1NK3vWYWAEL-aSVc_5sNudNY93_ZXRTTf/edit


Sekian Terima kasih


IKHLAS daripada:

Yu Rosmeliany Binti Zaini

Youtuber Pendidikan 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan